30 maj 2018

33. Fuchs rally Velenje 2018

Tudi letos smo se odpravili na dvo dnevni "izlet" v Velenje na 33. Fuchs rally Velenje. Sicer v petek je bil le ceremonialni štart (ne vem komu na čast že ob 17h, zato se ga nismo mogli udeležiti), celotne preizkušnje pa potem v soboto od 7h zjutraj do 21h zvečer. Ubijalski tempo (tako za posadke kot tudi za nas), ki se po mojem ne bo dolgo obnesel. Komot bi bile vsaj 2 HP že v petek. Smo pa zato v petek popoldne bolj uživali, v miru nekaj pojedli in se zvečer odpravili v apartma. Letos je odpadel tudi superspecial Jezero. Ne vem če je kdo potočil solzo za njim. 

V soboto pa že na vse zgodaj akcija, HP Skorno že ob 7 in 10 minut. Dopoldne sta potekali HP Skorno in HP Šentilj, ki sta bili 3x! ponovljeni ter potem popoldne Vinska Gora ter Galicija, enako 3x. Udeležili smo se 2x HP Skorno, HP Šentilj ter 2x HP Vinska Gora. V planu je bila tudi zadnja HP Galicija, vendar je premagala utrujenost dveh članov ekipe in še en tretji dejavnik :). 

Dogajanje je bilo kar pestro, sicer manjši manjko nekaterih SLO posadk, saj so prevladovali tujci iz Mitropa pokala. Hujših nesreč ni bilo, večinoma bolj tehnične okvare in manjši izleti iz proge. Nekaj tega si seveda lahko ogledate tudi v spodnji fotogaleriji ter videoposnetku. 

Zmaga je suvereno šla posadki Turk - Kacin v Peugeotu 208 T16 R5, ki sta skupno vodila več kot minuto pred italijansko posadko De Cecco - Campeis v Hyundaiu i20 R5, ki sicer vozi za SLO državno prvenstvo. Tretja skupno sta bila madžara Fogasy - Berendi v Peugeotu  208 R5 T16. Celotni rezultati so na voljo pri Omikronovcih.



















08 maj 2018

27. rally Opatija 2018

Minuli vikend je potekal že 27. rally Opatija, ki smo se ga udeležili samo v soboto in sicer na HP Boljun ter HP Učka. Potekale so 3 različne HP, ki so se 3x ponovile. Za gledalce ne najbolj ugoden razpored, saj so zaradi zaporednih preizkušenj težji dostopi in daljše vmesne pavze zaradi vožnje dirkalnikov v Opatijo na servis. Tudi na splošno je rally bolj sprinterskega tipa. V petek je bil še Shakedown in dvakrat HP Breza. Vreme nam je služilo, razen nekaj jutranjih kapelj, drugače je bilo suho. Še vedno se občasno čuti tista hrvaška "zmedenost" organizacije, ko po odpeljanih 2 predvozilih (A1 in A2) še vedno v kontra smer pride avtovleka itd. Vendar se stanje iz leta v leto izboljšuje in pravijo, da bodo 2020 imeli WRC. Upam da res.

Relija se je udeležilo tudi nekaj slovenskih posadk in tudi skupna zmaga je po celodnevnem boju za sekunde šla slovenski posadki v Peugeotu 208 T16 R5 (Turk - Kacin) pred domačo posadko v Škodi Fabiji R5 (Prodan - Raštegorac). Tudi v razredu R2 je po odličnih vožnjah zmagala slovenska posadka Humar - Cevc v Peugeotu 208 R2. Vsi rezultati.

Premierno smo videli tudi nastop posadke Peljhan - Verbič v novem VW Polu RN4, ki temelji na Mitsubishi Lancerju in je bil napovedan že za rally Vipavska dolina. Polotu še občutno manjka korajže (imela sta tudi nekaj tehničnih težav) zato upam, da bo že v Velenju veliko bolje.

Kot vedno na voljo foto in video povzetek dogajanja iz HP Boljun in HP Učka.












26 april 2018

8. rally Vipavska dolina 2018

Tudi letos smo dočakali rally na najlepši lokaciji v državi in širše, 8. rally Vipavska dolina. Pestrejša udeležba, 71 posadk na startu, je obetala še zanimivejše dogajanje kot lani. Tradicionalno se je vse skupaj začelo že v petek s superspecialom po ulicah centra Ajdovščine. V odličnem, poletno toplem vremenu, se je zbralo ogromno ljudi, tako da je bila proga dobesedno ograjena z ljudmi. 

Nič drugače ni bilo naslednji dan na že vsem znanih HP-jih Predmeja (letos drugič), Bela, Erzelj in seveda legendarne Žablje. Na vseh atraktivnih točkah je bil obisk veliko večji, kot prejšnja leta. Reli je minil brez nepotrebnih zapletov, slabše se je končalo le za posadko Premrl / Ošlaj, ki sta dirkalnik razbila na planinskih ležečih policajih ter za posadko Širok / Simčič, katerima je njun Peugeot 306 zagorel na vrhpoljskih "rajdah", več je razvidno v spodnjem posnetku. 

Skupna zmaga je po prebiti gumi De Ceccota šla slovenski posadki Turk / Kacin v Peugeotu 208 T16 R5. Zelo blizu je bila tudi italijanska posadka Nucita / Vozzo v Fiatu 124 Abarth s pogonom na zadnja kolesa, ki se je uvrstila skupno kar na tretje mesto. Pilot je pač pilot. Odlično skupno 14. mesto in zmago v diviziji 1 je zasedla domača posadka in organizotor dirke Martin Štucin ter sovoznik Gregor Maver v Škodi Feliciji Kit Car. Komplet rezultati.

Kot vsakič je spodaj na voljo nekoliko bogatejša fotoreportaža in tudi daljši video povzetek iz vseh HP-jev in tudi superspeciala. Glede na mnenje okoliških prebivalcev, je organizacija vsakič boljša in kar mi je najbolj všeč je to, da nekih večjih pripomb ni bilo slišati. Med drugim tudi zato, ker se ob takih dogodkih obrne kar nekaj denarja... In tako dobro organiziranih dogodkov si vsi skupaj lahko samo še želimo, saj organiziranje takega dogodka ni mačji kašelj. Zato še enkrat pohvala vsem vpletenim. Državno prvenstvo se nadaljuje z relijem v Velenju, konec maja.