04 maj 2019

9. rally Vipavska dolina 2019

Zaradi takšnih in drugačnih okoliščin se letos tudi za nas rally sezona začenja (šele) na domačem 9. rally-ju Vipavska dolina 2019, ki je letos štel tudi za avstrijski Rallye Challenge. Posledično smo na startu videli kar 101 posadko, prijavljene so bile sicer 104. Med njimi kar 9 dirkalnikov razreda R5 in cel kup disrkalnikov R2, največ Peugeotov 208 R2. Vse skupaj je nekoliko vplivalo tudi na časovnico dogodka. Rally se je odvijal po zadnja leta že znanih HP-jih, začenši z atraktivnim superspecialom po središču Ajdovščine, ki je v našem prvenstvu postal prava redkost. Veliko pozornosti je pred startom požela posadka Humar - Cevc, ki je za ta reli prvič sedla v Škodo Fabijo R5. Seveda tudi vse druge slovenske posadke, ki so čez zimo presedlale v zmogljivejše ali druge dirkalnike. Na žalost se je za Humarja po zmagi na SS borba končala na prvi HP Žablje, kjer je posadko ustavil zid na mostu in primorana sta bila odstopiti, drugače bi v popoldanskem delu krepko mešala štrene pri vrhu.

Rally je potekal v idealnem loterijskem vremenu, na HP Predmeja smo imeli tudi dež in sodro, nekaj "rose" je bilo tudi v popoldanskem delu (toliko, da je bila 2. HP Žablje mokra). Drugače pa je bilo večinoma sončno. Žal so nekatere posadke zaradi posledic drsečega asfalta tudi odstopile (kar tri na mostu in pod njim pred vasjo Vrtovče). Prva nesreča se je zgodila že na prvi HP Predmeja, kjer je posadka Bratož - Štokelj zaradi nanosa sodre končala v zidu s precej poškodovanim dirkalnikom in ta HP je bil tudi prekinjen ter spremenjen v etapo. K sreči je najbolj trpela le pločevina. Zmaga je na koncu ponovno šla posadki Turk - Kacin, letos v Hyundai i20 R5, ki je kontrolirano ohranjala prednost v popoldanskem delu, kljub prebiti gumi na drugi HP Bela. Celotni rezultati pa TUKAJ.

























02 november 2018

12. rally Idrija 2018

Letošnji 12. rally Idrija je potekal po ustaljenih trasah, z izjemo nedeljske HP Dole, ki je bila letos nova in prijetna popestritev. Za razliko od prejšnjih let je bila tudi štartna zasedba veliko bolj pisana in številčnejša, kar je super. Po dolgo letih smo spet videli Tomaža Kaučiča s tokratnim sovoznikom Matjažem Korošakom v Hyundaiju i20 R5. Lahko bi rekli, prišel, videl zmagal, saj je končna skupna zmaga relija šla v roke prav tej posadki. Z drugim mestom si je posadka Turk - Kacin v Peugeotu 208 R5 T16 privozila tudi letošnji naslov državnih prvakov. Glede na obete si vsi želimo močnejšo konkurenco v naslednji sezoni v tem razredu. Drugo poglavje je bilo pa vreme, ki je že v sobotnem delu obetalo nalive, a je z izjemo nekaj kratkotrajnega dežja ostalo suho. Druga zgodba je bila nedelja, kjer je praktično cel dan deževalo in razmere so bile bolj podobne plavanju. Zahtevno tako za vse posadke, kot nas. K sreči je bilo zaradi močnega južnega vetra razmeroma toplo, drugače po vsej verjetnosti tega zapisa ne bi brali. Kljub slabim pogojem je bilo odstopov razmeroma malo.


Večina prvakov je bila že odločenih, potrdila se je le še skupna zmaga, prvak divizije 2 (Novak - Ocvirk) ter v Yugo pokalu (Koren - Medvešek). 

Sezona 2018 je tako zaključena, ostalo je samo še nekaj "promo" dirk, ena bo že konec tega meseca na Hrvaškem, Rally Show Santa Domenica

Če ne prej na branje drugo leto aprila iz Vipavske doline, najlepšega relija na svetu :-D
















03 oktober 2018

19. rally Poreč 2018

Letos je po odpadu Croatia relija njegovo mesto prevzel rally Poreč, ki je sicer potekal po skoraj istih HP-jih. Udeležili smo se ga samo v soboto, in sicer na HP Kanfanar in Tinijan ter popoldanske krožne HP Flengi. V lepem vremu s pestro štartno listo 10 R5 dirkalnikov na precej popeskanih in drsečih cestah smo videli kar zahteven rally in neprizanesljiv do tehnike, predvsem pnevmatik. Kljub temu ni bilo veliko odstopov, pa še ti bolj tehnične narave. Po dopoldanskem boju z madžarsko posadko je najboljša slovenska posadka Turk - Kacin v Peugeotu 208 R5 T16 osvojila skupno 2. mesto in 1. mesto za slovensko državno prvenstvo. S tem sta pred zadnjim relijem v Idriji še dodatno utrdila pot do novega, drugega zaporednega naslova državnega prvaka. Po težavah posadke Humar - Cevc sta vodilno mesto v diviziji 2 prevzela Novak - Ocvirk v Opel Adamu R2. Z zelo prepričljivo zmago (dobri 2 minuti prednosti) in težavah tekmecev, si je naslov državnih prvakov v diviziji 1 privozila posadka Štucin - Maver v Škodi Feliciji Kit Car. 


Tudi tokrat se je izkazalo, da so reliji na Hrvaškem svoj svet in vedno vidimo kaj novega. Letos je bila to vožnja reševalnega vozila v nasprotno smer HP Tinjan še med potekom preizkušnje in kasneje vračanje pred predvozilom 00. Že na začetku pa se je vedelo, da nekatere časovnice ne štimajo, kar se je kasneje tudi potrdilo in se je že pred popoldanskim delom štart zamaknil za 20 min. Marsikatero sekanje je bilo kljub atraktivnosti malce le prehudo za tak tip relija, vendar ga prav to dela še bolj privlačnega v odsotnosti atraktivnih HP-jev.