31 oktober 2017

11. rally Idrija 2017

Tudi letos se je zaključilo slovensko državno prvenstvo z relijem v Idriji, ki že nekaj let ostaja nespremenjen in je roko na srce v stanju stagnacije oz. boja za preživetje. Kljub temu smo letos videli pestrejšo štartno listo preko 40 dirkalnikov, med njimi tudi nekaj tujih posadk. Zmaga in naslov skupnega prvaka je pričakovano šel v roke posadke Turk - Kacin v Peugeotu 208 T16 R5, ki pa ni bila tako lahka, saj sta se še na zadnji HP Čekovnik na listju zavrtela in izgubila kar nekaj časa. Kljub temu ju De Cecco - Campeis v Hyundaiu i20 R5 nista več ujela. V petek je potekala že dobro poznana in kar malce dolgočasna HP nad Idrijo, naslednji dan pa že vsem dobro poznani Zadlog in Čekovnik. Hladno in vetrovno vreme (letos kar močan veter) je že stalnica Zadloga in tega smo že vajeni. Dobili smo tudi nove prvake v ostalih divizijah, in sicer v diviziji 2 Premrl - Ošlaj v Citroenu DS3 R3T ter v diviziji 1, po smoli posadke Mrak-Kuštrin, posadko Mlinar - Velkavrh-Gorenc v VW Polu, čeprav je na reliju zmagala posadka Jerkič - Prelaz v MG ZR 105 v tej diviziji. Vse rezultate najdete pri časomerilcih ali v novici na strani AŠ2005.

Za nas sezone še ni konec, saj nas čaka še tradicionalni zaključek na Rally Showu Santa Domenica na Hrvaškem ter na Prealpi Master Showu v Italiji, če bo vse po sreči.




06 oktober 2017

44. Croatia Rally 2017

Letos smo se največjega hrvaškega relija, 44. Croatia rally, udeležili dvodnevno na sami lokaciji, v prijaznem okolju Istrijanov in njihovih apartmajev. Reli poteka v okolici Poreča oz. sobotni del bližje Buzetu, kjer je tudi oddaljeni servis za ta del. Glede na napovedi se je treba bolje seznaniti s terenom, saj se v sezoni 2019 na Hrvaškem obeta WRC. Bomo videli. 

Rally je potekal v lepem jesensko toplem vremenu, v petek na Shakedownu nam je bilo kar vroče. Pestra štartna lista s kar 15 R5 khm WRC2 dirkalniki, je obetala zanimivo dogajanje. Seveda niso manjkale tudi vse naše najboljše posadke. Žal smo na zadnji večerni HP Fuškulin v petek videli tudi nesrečo domače posadke Prodan - Draženovič v Peugeotu 208 R5, ki se bi lahko kaj hitro tudi slabše končala (predvsem za bližnjo publiko in časomerilce). K sreči pa jo je skupila le OPV-jeva pločevina dirkalnika. Naslednji dan, v soboto, so si sledile še HP Cerovlje, Butoniga, Boljun ter Sovinjak, vse 2x ponovljene. Skupna zmaga je šla malce presenetljivo madžarski posadki Botka - Mesterhazi v Škodi Fabiji R5, druga sta bila Hadik - Kertesz tudi v Škodi Fabiji R5. Odlično skupno tretje mesto je dosegla slovenska posadka Turk - Kacin v Peugeotu 208 R5 in tako presekala povsem madžarske stopničke. Vsi ostali rezultati

Posebnost relija v Istri je tudi sekanje ovinkov, ki je tam še vedno dovoljeno, in je zato posledično že po nekaj avtomobilih na cesti veliko peska in "šodra", kar še dodatno popestri dogajanja in malce oteži zadevo tako dirkačem, kot tudi sami tehniki. Lahko pa tudi našim kameram ali telesom :) Nekaj bližnjih projektilov je vidnih tudi v spodnjem posnetku.

Kot vedno je na voljo komplet foto in video povzetek iz rok naše ekipe. Za slovensko DP nas čaka še tradicionalni zaključek v Idriji konec meseca, kjer se bo bil še ogorčen boj v diviziji 1, saj se je zaradi odstopov na Hrvaškem boj za prvaka prenesel na zadnji reli. 




















14 september 2017

6. Petrol Rally Nova Gorica 2017

In dočakali smo tudi težko pričakovani največji slovenski rally, 6. Petrol rally Nova Gorica, ki je letos štel tudi za FIA evropski rally pokal. Posledično je organizator imel na štartu kar 109 dirkalnikov, od tega rekordnih 13 dirkalnikov razreda R5. Ruleto je obetalo tudi vreme, saj so se napovedovale padavine, katerim smo se vsaj v petek izognili. V soboto pa je bilo le nekaj malega dežja kasneje na Banjšicah. Že v petek je potekala daljša in nova HP Kambreško, poleg dobro poznane HP Kromberk (navzgor) v dveh ponovitvah oz. večerne HP Ravnica (navzdol). V sobotnem delu pa tradicionalno izmenjaje HP Lig, HP Morsko in HP Banjšice ter za konec še enkrat HP Ravnica. Skupno zmago si je s prepričljivo vožnjo in kar visoko prednostjo (minuto in 48s pred zasledovalci) zagotovila ruska posadka Gryazin - Fedorov v Škodi Fabiji R5. Najhitrejša sta bila kar na vseh 12. HP-jih ! Na drugem mestu je bil Claudio de Cecco v Hyundaiu i20 R5, po težavah posadke Turk - Kacin (okvara zadnjega pogona), tudi zmagovalec slovenskega državnega prvenstva, tretji pa Federico Laurencich v Ford Fiesti R5. Komplet rezultati.

Kot vsako leto odlična organizacija, pogrešamo le kakšno novo HP, ki se je letos sicer napovedovala v sosednji Italiji, a žal vsakič zmaga birokracija ali težave s pridobivanji dovoljenj ter soglasij. Po končanju ere Saturnusa lahko končno rečemo, da imamo nazaj naš največji reli, kateri upam, da se bo tudi v prihodnje dobro razvijal in ohranil začeto tradicijo, ki se je začela kot pozivni reli in v zgolj 6 letih napredovala do slovenskega vrha.

Naslednja postaja za nas bo reli Croatia v okolici Poreča konec septembra, že ta vikend pa se obeta GHD Buzet.