19 julij 2007

Nabavil nove rame DDR2 Cell Shock 2x1 GB PC8500

Prej sem imel Goodrame 2x512 MB 800 MHz, vendar so postali s časom premajhni pa tudi prepočasni. Sedaj pa je bila prilika in sem nabavil nove rame DDR2 Cell Shock 2x1 GB 1066 MHz.


Pravkar prispeli paket od Mlacoma na mizi. Ko že omenjam Mlacom. Do sedaj nisem še nikoli imel problemov z njimi, vedno so me celo poklicali, ko so oddali paket na pošti in tudi te rame Cell Shock so mi "zrihtali" oni, saj jih ni na njihovem ceniku. Prvotno sem naročil Geil 1066 MHz.



Odprta škatla z računom, garancijskim listom na drugi strani ter dvema napihnjenima vrečkama za zaščito.



Lična črna škatlca.


Tule pa obe polovički vsaka po 1 GB.



Pa še od blizu. Naj tudi omenim, da imajo tile rami Micron D9GMH čipe, Micron čipi so pa še vedno med najboljšimi DDR2 čipi, sploh za navijalce.


Zraven so priložena tudi osnovna navodila in promocijska nalepka za na ohišje ali, kot je to pri meni, omaro zraven računalnika. Cell Shock je nemška firma, zato kamor pogledaš po škatli ali navodilih piše "Made in Germany". Tega sem bil prav vesel, kajti ko vidim Made in China napise se mi kar roke zatresejo, še posebej ko sem to začel opažati na nalepkah antistatičnih vrečk trdih diskov Seagate.


Evo še prejšnja Goodrama v modrem hladilniku...


Tule pa že prvi Cell Shock na poti. Že samo v kvaliteti hladilnika je velika razlika, saj so pri Goodram-u hladilniki modri, tanki bolj šminkerski, tule pa črni, več aluminija imajo in zato tudi boljši pri odvajanju temperature s čipov in primernejši za kaj resnejšega.



Evo, oba rama na svojem mestu in pripravljena na testiranje. Hladilnika vsekakor opravljata svoje delo, saj se rama tudi po pol urnem "Stress testu" v Everestu nista pretirano segrela. Rama potrebujeta 2,3V napetosti, kar je nekaj več kot običajno pri DDR2 ramih, ki tečejo na 800 MHz, in je postalo razumljivo za take rame.


Za zaključek pa še podatki na nalepki rama. DDR2 z latenco 5-5-5-15 in PC8500. Vsekakor odlični rami za normalno ceno okrog 180 €. Če pogledam da so v tem trenutku 2x1GB Goodrami za 150€ so tile vsekakor vredni 30€ več.

0 komentarjev: