02 oktober 2007

Ribe v ribniku

Prišla je pomlad 2006 in ribnik je bil že dovolj pripravljen za naselitev rib. Prvi sta imeli to čast dve Zeleniki ter trije Pisanci, katere sem imel čez zimo v hišnem akvariju. Kasneje (poleti) sem naselil še nekaj zlatih rib, nekaj Klenov in dve Podusti. Tisto leto so žabe (Sekulje) zelo pohitele in sem imel mrest v ribniku že marca.



Prilagajanje rib na vodo iz ribnika. Po dodajanju vode iz ribnika, sem ribe v posodi pustil še kakšnih 10-15 minut, da so se postopno prilagodile na temperaturo vode. Večja kot je razlika v temperaturi, več časa in v manjših količinah dolivamo vodo. V akvariju sem imel 20 stopinj, v ribniku pa je bilo takrat vsega 13 stopinj Celzija.






Zelo hitro je prišlo tudi poletje, ko sem v ribnik dodal še rastline (posadil sem jih v košare) ter še nekaj rib (tudi večjih).




Ribnik poleti 2006.





Pogled na sredino ribnika iz ptičje perspektive.




Ena izmed najstarejših zlatih rib, ki sem jo imel prej že nekaj let v akvariju.




Odrasla Podust.



Odrasel Klen




Pohra




Sončni ostriž.







0 komentarjev: