Leto je naokrog in ponovno je prišel čas rally-a v Ajdovščini. Tokrat se je organizator odločil za izvedbo celotnega dogajanja v enem dnevu (sobota) in ne v dveh. A kljub temu je bilo vsaj na papirju prijavljenih 87 posadk, kar ni malo. Kar se tiče pred dogajanja zamerim dvem ajdovskim gostilnam, pizzeriji Fontana in okrepčevalnici Amon, ki sta se v zadnjih dneh pred prireditvijo (in ne že prej) začeli pritoževati in pisati prijave inšpekciji, češ, da sta lansko leto imeli z obiskovalci same težave. Iz preverjenih virov pa sem izvedel, da je vsaj v Amonu (lani) zmanjkalo pijače in jedače. Sramota, pri njih me ne vidijo več.
Pustimo to, rally je kljub temu odlično uspel. Organizator je kot obljubljeno postavil tudi svoje "štante" in kemične WC-je. Upam si trditi, da je letos prireditev pred lansko vremensko katastrofo v soboto, rešila naša Burja, saj se je nevihta razvila šele pozno zvečer, po zaključku zadnje SS v Ajdovščini. Čez dan pa je sonce močno nabijalo in še dodatno grelo asfalt, da so gume občutno bolje držale. Je bilo pa po mojem občutku manj ljudi kot lani (vsaj na HP Ajdovščina) in tudi kar nekaj odstopov več. Naj omenim, da so obe preizkušnji po mestu popestrili še drifterji. Spodaj je kot vedno povezava do galerije fotografij. Nekaj fotk je iz tehničnega pregleda, ene par iz servisne cone, več pa jih je iz HP Col 1 in 3, ter HP 5 in HP 8, ki sta potekali po ajdovskih ulicah. Rally v celoti je šel v roke Darku Peljhanu in Igorju Kacinu. Več
23 avgust 2009
3. Rally Primorje Ajdovščina 2009 HP Col, SS Ajdovščina
13 avgust 2009
Hitra cesta Vipava - Razdrto (odsek Rebernice)
Končno ! Dobili smo še zadnjih, zelo zahtevnih, slabih 10 km hitre ceste preko Rebernic. Po vseh šalabajzerskih pripetijah in stvareh, ki so možne samo v Sloveniji (da ne omenjam dobrih 5 mio € napitnine Vidoniju), je Vipavska dolina končno, po 20 letih, dočakala kompletno hitro cesto do Italije. Žal težav še ne bo konec. Pred začetkom gradnje je bila edina tema in problem zaščita pred Burjo. Kje je sedaj kakšna vetrna zaščita, kot je recimo na viaduktu Črni Kal ? Viadukti baje niti niso dovolj "trdni", da bi prenesli še dodatno težo vetrnih zaščit ob sunkih burje. Prav tako o bencinskem servisu, malo naprej iz Vipave, ni še ne duha ne sluha.
Dokler je potekala gradnja HC si (ob vikendih) lahko po mili volji lutal (peš, s kolesi,...) po celotni trasi. 14 dni pred odprtjem pa naju je na trasi (ki je bila že v celoti končana) presenetil varnostnik in nama preprečil nadaljevanje poti ?! Prej, ko je bila HC v fazi gradnje, ko so bile na njej nevarne luknje, železo, orodje in stroji pa ni bilo nikjer nikogar ? Razumem, da bi bilo na traso prepovedano z avtom, vendar sprehajalcem in kolesarjem bi pa lahko dovolili ogled zadnjih 14 dni. Dokler se je kradlo orodje in material so pustili ljudi na traso, sedaj ko nisi imel več kaj vzeti ali kam pasti pa ne. Čudna logika, ni kaj.
Ah pustimo te zadeve. Pomembno je, da je trasa odprta in da je konec kalvarije po stari cesti. Čas potovanja se bo tako skrajšal na cca. 6 minut. Po stari cesti se je potrebovalo najmanj 25 minut, pa še to v redkih terminih, ko ni bilo tovornjakov. Spodaj sem objavil galerijo fotografij, ki so nastale v treh letih gradnje HC, predvsem na območju prvega tunela Tabor, viadukta Tabor ter na območju pobočja Part. Skupno je gradnja celotne trase trajala 7 let.