Na žalost se bom spet malo "bunil" in pritoževal, kar zelo nerad počnem, vendar včasih je tudi to treba. Konec koncev izlitje mnenja tudi pomaga. Če že ne meni pa komu v bodoče.
Stvar se je začela takole. Maja 2015 sem se odločil za nakup rabljenega objektiva Canon 17-55mm F/2.8. Dobim tipa, ki je še kar ugodno prodajal malo rabljen objektiv. Dobiva se na parkirišču, hiter test, dela, OK. Potem pa streznitev. Pridem domov, "zoomiram" in F/2.8, Error 1, napaka povezave med objektivom in aparatom. "Fak", očitno težava s flat kablom. Imel sem to srečo, da prodajalec ni poniknil, malo se je le čudil in bil pripravljen vrniti sorazmeren del kupnine za popravilo. Zato se odločim za popravilo, tukaj se pa bistvo te zgodbe začne.
Ker iz uradnega 3A servisa nisem v dnevu dobil odgovora preko emaila, se obrnem na Fotomehaniko, kjer mi vse prijazno sporočijo in podajo okvirni strošek. Super, si rečem, in pošljem objektiv po pošti. In tako se je začela kalvarija. Prvi klic je bil, da je treba menjati tudi del elektronike (točno kaj se ne spomnim več) in da bo zadeva malenkost dražja. OK, si rečem. To je povsem razumljivo, da se pojavi še kaj, ko zadevo odpreš in sploh pregledaš. Nato je šel še kak teden ali dva mimo, ko jih spet pokličem o stanju. "Tip ki dela na Canonih" mi vse lepo prijazno razlaga, da mora del naročit, da bo nekaj časa trajalo itd. OK, tudi to razumem in ni problema. Potem pa se je začela zadeva déjà-vujevsko ponavljati. Vseh klicev v dobrega pol leta niti nisem štel, zagotovo jih je bilo vsaj 6 ali več v razmakih nekaj tednov. Vsakič podobni izgovori, da dela ni dobil, da so poslali napačen ali okvarjen del, da čaka novega itd. Da ne omenjam, da sem že nekaj dni po poslanem objektivu k njim, naročil novega iz Nemčije in ga v tem času že večkrat uporabljal na raznih dogodkih.
Tako smo z zadevo danes, torej marca 2016, dva meseca pred prvo obletnico odpošiljanja na servis. 2.3.2016 pokličem že n-tič in malo "popizdim" (kar je zame zelo redko) in tipu niti ne pustim več do besede. "Joj guspod, jutri bo gotovo, te dele se težko dobi" in bla bla spet ena in ista. Zabrusim mu, da v tem času bi tovarna na Japonskem naredila že cel objektiv po meri in ga 3x poslala v Slovenijo. Ne bi bilo poceni, bi pa bilo. Zajamra mi, da me pokliče jutri (četrtek). OK, drugače vas bom spet jaz n+1 tič poklical in zahteval objektiv tak kot je (v okvari) nazaj.
Pride četrtek in me seveda ni poklical, jaz pa tudi nisem spet gnjavil, ker sem imel drugo delo. V petek me res pokliče in reče, da je obupal, da zadeva enkrat dela in enkrat ne (taka pač je ta mehanika ?!) in da mi ga pošlje nazaj. Malo je manjkalo da bi rekel, a ste vi servis za foto tehniko ali je to bližnja mesnica ? Vendar sem se vzdržal.
PON (7.3.2016 ): objektiva ni. OK, tip bo verjetno šele danes zadevo poslal, nič hudega.
TOR: Tudi ne duha ne sluha
SRE: Isto :S
ČET: Pokličem spet in mi začne lepo prijazno razlagati (roko na srce prijaznosti jim res ne manjka), da ga je vseeno matralo in da je spet poskusil, da se mu zdi čudno. Da dela, pa neha, da mehanika je ok in da je praktično cel objektiv nov. 10 mesecev ni bilo dovolj za to ?! Če bi bil res cel objektiv nov, bi moral delati, kaj ne ? Reče mi, da bo verjetno jutri (petek) poslal in me tudi poklical. "Pokličite ja", mu rečem, kaj pa naj bi sploh več rekel.
Klica seveda ni bilo, prišel pa je tudi ponedeljek in uganite, objektiva ni bilo.
TOR (15.3.2016): Nič.
SRE: Nič ! Spet pokličem. "Joj sem še nekaj proval in sedaj je začel delat." Mu rečem, da se samo za pošiljanje nazaj dogovarjava že 14 dni. Spet vprašam, če rabi še kak dan ali dva za test. Mi potrdi in reče, da računa na pošiljanje v petek in da ga do sobote dobim. Da pošta pri nas v sobotah ne dostavlja pustimo stat.
ČET: Začuda me v četrtek popoldne res pokliče in mi reče, da žal zadeva vseeno ne deluje in bo danes poslal nazaj, torej bi moral v petek dobiti.
PET: Objektiv res dobim, navaden paket preko Pošte Slovenije.
Največje razočaranje je to, da objektiv ne deluje niti toliko, kot je deloval pred pošiljanjem. AF je povsem mrtev, proženje deluje le ob ročni izostritvi. Tudi nobene napake ne izpiše na zaslonu aparata. V notranjosti so vidni majhni oljni madeži na prednji leči, ki jih prej ni bilo, saj bi jih takoj opazil.
Pride četrtek in me seveda ni poklical, jaz pa tudi nisem spet gnjavil, ker sem imel drugo delo. V petek me res pokliče in reče, da je obupal, da zadeva enkrat dela in enkrat ne (taka pač je ta mehanika ?!) in da mi ga pošlje nazaj. Malo je manjkalo da bi rekel, a ste vi servis za foto tehniko ali je to bližnja mesnica ? Vendar sem se vzdržal.
PON (7.3.2016 ): objektiva ni. OK, tip bo verjetno šele danes zadevo poslal, nič hudega.
TOR: Tudi ne duha ne sluha
SRE: Isto :S
ČET: Pokličem spet in mi začne lepo prijazno razlagati (roko na srce prijaznosti jim res ne manjka), da ga je vseeno matralo in da je spet poskusil, da se mu zdi čudno. Da dela, pa neha, da mehanika je ok in da je praktično cel objektiv nov. 10 mesecev ni bilo dovolj za to ?! Če bi bil res cel objektiv nov, bi moral delati, kaj ne ? Reče mi, da bo verjetno jutri (petek) poslal in me tudi poklical. "Pokličite ja", mu rečem, kaj pa naj bi sploh več rekel.
Klica seveda ni bilo, prišel pa je tudi ponedeljek in uganite, objektiva ni bilo.
TOR (15.3.2016): Nič.
SRE: Nič ! Spet pokličem. "Joj sem še nekaj proval in sedaj je začel delat." Mu rečem, da se samo za pošiljanje nazaj dogovarjava že 14 dni. Spet vprašam, če rabi še kak dan ali dva za test. Mi potrdi in reče, da računa na pošiljanje v petek in da ga do sobote dobim. Da pošta pri nas v sobotah ne dostavlja pustimo stat.
ČET: Začuda me v četrtek popoldne res pokliče in mi reče, da žal zadeva vseeno ne deluje in bo danes poslal nazaj, torej bi moral v petek dobiti.
PET: Objektiv res dobim, navaden paket preko Pošte Slovenije.
Največje razočaranje je to, da objektiv ne deluje niti toliko, kot je deloval pred pošiljanjem. AF je povsem mrtev, proženje deluje le ob ročni izostritvi. Tudi nobene napake ne izpiše na zaslonu aparata. V notranjosti so vidni majhni oljni madeži na prednji leči, ki jih prej ni bilo, saj bi jih takoj opazil.
Verjamem, da imate drugi tudi pozitivne izkušnje z njimi. Žal kar berem po forumih nisem edini. Je pa to moja prva in zadnja izkušnja z njimi. Sem tudi sam v podjetniških vodah in vem kako težko je pridobivati stranke in držati storitve na visokem nivoju. Hotel sem napisati še kakšno opazko, pa se bom raje zadržal. Sliko situacije naj si vsak ustvari sam, glede na napisano.
Očitno moram sedaj "tvegati" še z uradnim 3A Canon servisom. Upam, da ne bo preteklo spet 10 mesecev. Malo me je minilo že, ko sem jih poklical in se vse konča pri odzivniku. Vendar sem v drugo vseeno dobil tipa, ki mi vse prijazno spet obrazloži. Objektiv spet pošljem po pošti in nov ocenjeni strošek popravila je za 100 € višji, kot je bil na začetku. Reče mi, da je za drugimi serviserji najslabše spet popravljati. S tem se popolnoma strinjam, vendar je kar je. Pojamram mu o Fotomehaniki in mi reče, da je to tako kot vaški nepooblaščen avtomehanik. Že že, vendar njega ne bi čakal 10 mesecev da mi pove, da zadeve ne zna in ne zmore popraviti. Sedaj čakam na razplet pri njih in bom zagotovo poročal tukaj kako je šlo.
Očitno moram sedaj "tvegati" še z uradnim 3A Canon servisom. Upam, da ne bo preteklo spet 10 mesecev. Malo me je minilo že, ko sem jih poklical in se vse konča pri odzivniku. Vendar sem v drugo vseeno dobil tipa, ki mi vse prijazno spet obrazloži. Objektiv spet pošljem po pošti in nov ocenjeni strošek popravila je za 100 € višji, kot je bil na začetku. Reče mi, da je za drugimi serviserji najslabše spet popravljati. S tem se popolnoma strinjam, vendar je kar je. Pojamram mu o Fotomehaniki in mi reče, da je to tako kot vaški nepooblaščen avtomehanik. Že že, vendar njega ne bi čakal 10 mesecev da mi pove, da zadeve ne zna in ne zmore popraviti. Sedaj čakam na razplet pri njih in bom zagotovo poročal tukaj kako je šlo.
Zgornji zapis je izključno moje osebno mnenje, na podlagi moje izkušnje. Moj namen ni žaliti nikogar. Samo kar je preveč je pa preveč. Edina "pozitivna" stvar tega je, da je bil moj edini strošek poštnina do njih in zapravljenih 10 mesecev. Na koncu pa verjetno zaradi tega bistveno višji strošek dejanskega popravila.
EPILOG: Objektiv so na servisu 3A popravili v slabem mesecu, s tem da je bila vmes tudi Velika noč. Poslali so mi račun po emailu in objektiv nazaj po pošti. Objektiv sedaj deluje kot mora, tudi v notranjosti je čist. Zgodbe (končno) konec. Šola za naprej, če bo še kdaj treba...
EPILOG: Objektiv so na servisu 3A popravili v slabem mesecu, s tem da je bila vmes tudi Velika noč. Poslali so mi račun po emailu in objektiv nazaj po pošti. Objektiv sedaj deluje kot mora, tudi v notranjosti je čist. Zgodbe (končno) konec. Šola za naprej, če bo še kdaj treba...
0 komentarjev:
Objavite komentar